nedeľa 27. novembra 2016

Knižný advent 2016 | +Súťaž!

Okej, môžeme minútu venovať tomu, ako rýchlo ten čas plynie? Nie!
Ani neviete, ako veľmi som natešený, že konečne nastal čas na tento článok. Knižný advent sa ani neviem akým spôsobom koná už tretí (tretí!) rok a je to neuveriteľné, aj keď z toho možno párve teraz robím zbytočné orácie.
Anyway, ak ste si mohli všimnúť, som neskutočne excited a dúfam, že sa vás zapojí čo najviac!
Samozrejme, témy budú iné, no mám pre vás malé prekvapko - a to síce súťaž, takže čítate článok, aby ste vedeli čo a ako! :-))

Nechcem ani toľko omieľať pred tými témami, nakoľko ešte dosť textu pribudne pri súťaži, takže sa hneď môžeme vyrhnúť na jednotlivé nedele a témy, ktoré ich budú sprevádzať :-)

Výsledok vyhľadávania obrázkov
4.12





-táto téma si myslím, že bude bývať každý rok, teda pokiaľ sa Knižný advent bude robiť; wishlist môže byť knižný, neknižný, jednoducho napíšte list ježiškovi o svojich vytúžených darčekoch prostredníctvom bloger článku. Nebojte, aj ježiško surfuje na nete.

11.12

Práve ešte len včera som natrafil na yt na skvelý knižno-vianočný tag, pri ktorom som vyhodil sem-tam nejaké zbytočné otázky a pridal také viac "vianočnejšie". Mne sa tag absolútne páči a už sa neviem dočkať na vaše odpovede!

Výsledok vyhľadávania obrázkov

18.12 

Musím povedať, že na túto tému, alebo časť sa najviac teším, naozaj najviac. A myslím si, že aj vám sa to bude páčiť. O čo ide? No, či už viete fotiť alebo nie, vedzte že ani ja neviem (to len skvelé appky mi robia fotky pozerateľnejšími) , tak si nastavte na mobil foťák, poprípade zoberte kameru, zhrabte niekoľko kníh a všelijaké, všakovaké vecičky a haraburdičky súvisiacimi s vianocami a cvaknite foto! Či už fotky niekam uverejníte na fb alebo instagram, to je jedno - hlavné je, že ich 18.12 zhrniete v článku! A myslím si tiež, že o inšpiráciu sa nemusíme báť - veď v niekoľkých prípadoch stačí zobrať nejakú krásnu knižku, hodiť na ne vianočné svetielka..a bum! fotka! :D
Poznámka: tých fotiek nemusí byť habadej, samozrejme. Ale povedzme, si pravdu, čo by to bol za článok s jednou fotkou?! V mojom prípade budem dávať určite najmenej tri a uvidím podľa toho, ako tie ďalšie budú vyzerať. Dúfam, že sa vám táto časť páči, pretože mne nesmierne áno a už sa neviem dočkať!

*voliteľné 25.12 - dokonca januára 
- Čo vám priniesol ježiško?
Tentokrát túto časť dávam voliteľnú, takže je len a len na vás, či sa pokocháte i na svojom blogu krásnymi knižkami, poprípade inými darčekmi, ktoré ste si našli pod vianočným stromčekom. Ako vždy, ten termín je dlhý a pokojne sa môže aj predĺžiť, pretože niekto to možno zhrnie až kdesi vo chvástačkách a podobne.

Výsledok vyhľadávania obrázkov

A teraz...bum, BuM, BUUUM....

SÚŤAŽ

Odkedy dokedy: súťaž trvá presne odo dnes až po koniec januára. Prečo tak dlho? Pretože v januári je to s poštou dosť na prd, veľa z vás bude kade tade roztrúsených po rôznych dovolenkách a podobne a naviac pre mňa ako študenta je január ten najhorší mesiac. Prečo? Učitelia vás naháňajú, rodičia vás naháňajú, aby naraz bola z dvojky čo najrýchlejšie jednotka a vy sa tak musíte stále učiť, pretože každý deň je nejaká polročná písomka. Takže aby výhercovi darček prišiel v poriadku a načas a aby nevznikli okolo toho zbytočné problémy (a výhovorky, že kvôli písomkám nebudem mať čas), tak výhru pošlem buď ku koncu januára alebo prvého februára.

Ako sa zapojiť: kedže je to súťaž ako odmena všetkým blogerom, ktorí sa radi zapájajú do tohto projektu, tak sa môžu do súťaže zapojiť len tí, ktorí sa zapoja do Knižného adventu, čiže tí, ktorí budú napísaní úplne nakonci tohto článku. (losovať sa bude náhodne cez random.org)

O čo sa súťaží: nechcel som príliš aby to bola súťaž, kde vyplníte formulár a hráte o knihu, a chcel som, aby to bolo niečo špeciálnejšie. Takže hráte o podpísané záložky a nálepky samotnými autormi.
Nachádzajú sa tam podpísané záložky Mindy McGinnis, autorky mnoho kníh a obzvlášť Madness so Discreet, ktorú si chcem veľmi prečítať a od tej tam nájdete až tri podpísané záložky a dve podpísané nálepky do knihy.
Potom je tam Anthony Ryan, ktorý vám poslal do súťaže podpísané kartičky pre tri jeho knihy. 
Potom je tam kartička od Becky Albertalli, autorka Simon vs Homo sapiens agenda, ktorá na fotke nie je dobre vidieť, no zo zadu je podpísaná. Už teraz sa naozaj výhercovi ospravedlňujem, že zozadu, kde je jej podpis, tak je tam meno Adrián, no dúfam, že to až tak nevadí.
Napokon je tam podpísaná nálepka od Peter.V Brett, od ktorého som snáď len ja nečítal tie vychvaľované knihy.
No a nakoniec je tam podpísaná nálepky od Marissy Meyer, od ktorej keď ste nečítali Mesačné kroniky, tak to ľutujte a ihneď napravte.
POZNÁMKA: do fotky som zabudol priložiť ešte podpísanú nálepku do Elle Kennedy, takže tak. 
Poznámka: je dosť možné, že niektorí autori ešte niečo odošlú, takže výherca dostane ešte aj to.




Takže to je odo mňa finally všetko. Ak ste niečomu nepochopili, pretože som sa na prd vyjadril, tak napíšte do komentára, dúfam, že je vám všetko jasné.
Prajem krásnu prvú adventnú nedeľu, strávte ju pri dobrej horúcej čokoláde a pri fantastickej knihe, potom si pozrite nejaký šupa film.
Dúfam, že sa na jednotlivé adventy (a Vianoce!) tešíte rovnako ako ja.
Nech šťastena pri súťažení stoji na vašej stráne.
(Do komentára mi napíšte, či ste sa zúčastnili, vaše meno a blog - zapíšem vás na koniec článku, čím sa automaticky zapájate do súťaže)



12 komentárov:

  1. Mňa si určite píš! :D Dúfala som, že bude Knižný advent aj tento rok a tešila som sa na toto obdobie, pretože články takéhoto typu milujem. :)

    Julka Ďurčeková - http://travel-and-read-with-me.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja sa rada zúčastním :)) Treba oživiť blog aj niečím novým :D

    Mony - http://piesen-fantazie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé to vyzerá naozaj super, rada sa zapojím :-)

    Casion
    my-fantasydream.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to naozaj super! Skvelý nápad, určite sa zúčastním :) Už sa teším :D

    Mati Helianthus: https://matihelianthusbooks.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj my sa zapojíme! :)
    Milan a Natalie z http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja sa zapojím, na poslednú chvíľu síce, ale zapojím :D Naty z http://world-of-books-by-naty.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!