nedeľa 16. apríla 2017

Najkrajšie "nahé" knihy


Na svete existuje nespočetne veľa kníh, ktoré majú krásne a prenádherné obaly, ale, ľudia moji, prečo zabúdame aj na to, čo je pod prebalom? (Nehľadiac samozrejme na to, že príbeh je najdôležitejší, no ale čo už, každý milujeme krásne obaly a spracovania.) A určite sa aj u vás doma nájdu také, ktoré keď "vyzlečiete" sú tiež pekné. Týchto pár som našiel na poličke doma ja :-)



PROČ JSME SE ROZEŠLI


Okrem toho, že kniha ponúka príjemný, oddychový a zaujímavý príbeh, kniha má krásne spracovanie. Veľmi sa mi páči, ako vydavateľstvo zanechalo tú cuteness na tejto knihe, pretože je maličká, plná zlatučkých ilustrácií a aj pod prebalom nie je na zahodenie ;)



MECHANICKÝ PRINC


Pri tomto, priznám sa, som bol trochu lenivý, pretože po pravde, celé slovenské vydanie Pekelné stroje je krásne. Neviem, či má niekto takú obálku, pravdepodobne je len slovenská, a tie obálky sú damn it dokonalé. A pod prebalom som ani nečakal, že niečo bude, keď som tie knihy ešte len kupoval a čítal. Mechanický princ sa mi z tých troch najviac páčil - čo sa týka prebalu, aj "nahej" knihy :)


SCENÁRE ZO SVETA HARRYHO POTTERA


Musíte uznať, že tieto scenáre sú vážne, vážne fakt krásne. Aj keby ste ich nemali čítať, aj keby sa vám nepáčili, pozerať sa na ne, dotýkať sa ich a skúmať prstami vyrazené vecičky je neskutočne príjemné. Obaly sú taktiež krásne, hlavne čo sa týka Fantastických zverov a hlavne originálnej verzie, pretože naživo som slovenské vydanie nevidel a preto neviem, či je tak isto príjemné na dotyk ako to anglické :)


Kto vlastní tieto dve knihy, určite vie, o čom hovorím - ich vzhľad je naozaj pekný.



ILLUMINAE


No tak - o Illuminae sme každý počuli. A dám ruku (čoby, obe) do ohňa, že dôvodom ich kúpy bol vzhľad (a až potom, o čom je vlastne tento príbeh). A vôbec sa vám nečudujem - keď som ešte kedysi v 2015 na yt videl všetky tie videá, kde booktuberi predvádzali túto knihu, normálne som pri obrazovke slintal. Ľudia, ktorí vymysleli vzhľad tejto knihy sú neskutočne kreatívni a talentovaní. Kiežby sme mali takých ľudí v slovenských vydavateľstvách, to by knihy vyzerali už inak! 




Čítali ste niektorú z týchto kníh? 
Aký máte naň názor?
Aké knihy vlastníte vy, ktoré sú pekné aj keď sú "nahé"?
Pokochajte sa nejakými kráskami!




3 komentáre:

  1. Mechanický princ a scenáre k Harrymu Potterovi sú vážne krásne. Illuminae má, ako si aj sám spomenul, fakt veľmi originálny vzhľad, hneď zaujme (aj mňa zaujala). V podstate všetky knihy, ktoré si tu spomenul sú niečim krásne :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda, že u nás v ČR nemáme Mechanického prince v hardcoveru a Prokleté dítě s přebalem! :/ Jinak u mě nejhezčí nahá kniha je Caraval, který pod svým přebalem skrývá nádherné zlaté šaty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle jsou fakt krásky s velkým "K" :-) Doma se můžu kochat pouze Illuminae :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!