utorok 28. februára 2017

FOTKY, KTORÉ SA NEDOSTALI NA IG...ZASA


Áááááá....je to tu zas.


Musím sa priznať, ak by to niekoho zaujímalo, posledné dni na instagram nepridávam (neviem aký je terajší stav, nakoľko tento článok píšem na naplánovanie) a je to preto, že upravené, predfotené fotky (vždy to tak robím...pre istotu) sa mi vymazali. A môžem si navyše za to sám, pretože som v galérií mazal albumy, lenže ja múdry človek, všakže, označím aj album, o ktorom si myslím, že je na zahodenie. Ja viem. Som ten najmúdrejší človek na svete a nie, nemusíte mi to vravieť.

Takže to je len také maličké bezcenné rozkecanie na začiatok. 




videl niekto film? čo naň vravíte? ja si na ňom brúsim zuby už strašne dlho a síce sa tejto adaptácie book-to-movie asi najviac bojím, čo sa týka poslednej doby, no tiež by som si chcel tento krásny príbeh zopakovať ešte raz


snáď ma rozplače 
#neviemprečoaleveľmibysomsichcelpoplakaťpriknihe


čítal niekto sériu magistérium? ja milujem túto sériu, milujem, milujem, milujem, nech si vraví kto chce čo chce. ale výsostne NECHÁPEM prečo sa vydavateľstvo rozhodlo pre ukončenie série - jednak si nemyslím, že by bola práve málo predávaná a jednak sa väčšine ľudí páčila, rovnako ako aj mne. neviem, pripadá mi, akoby vydavateľstvo sa jednoducho na to (s prepáčením, aj bez neho) vysralo, pretože ich to prestalo baviť. neviem ako vy, yoli u mňa patrilo medzi jedno z naj vydavateľstiev, no zatiaľ je u mňa veľmi poklesnuté. tiež mám pocit, že s niektorými knihami to robia tak, že čakajú, kým vydá český ikar alebo knižný klub knihu a oni to podľa nich "okopírujú"
no, jednoducho nemám z tohto vydavateľstva dobrý pocit. pripadajú mi ako nejaké nové vydavateľstvo utvorené z tímu tínedžerov, ktorý nadšene rozčítajú série, no ani za svätý shit ich nechcú dokončiť.
možno som to tak nemal povedať, ale napokon, je to môj názor.
#nohate
#mojnázor_osobný_kámo
#spreadloveallovertheworld...justsayin'
#svätýshit


milujem túto sériu a ešte väčšmi jej postavy


milujem fotiť takéto vecičky, priblížene a #plnédetajlov



prajem krásny zvyšok utorka, dňa, 
ktorý ja výsostne nenávidím



12 komentárov:

  1. Ó, žasnem :O To sú prekrásne fotky, ani neviem, ktorá sa mi páči viac :D No asi mám favorita, tá úplne prvá a možno aj posledná ^.^ Ale všetky sú krásne♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, no to je nádhera♥ Musím súhlasiť s komentárom nado mnou, všetky sú krásne a ťažko si vybrať :D Máš veľký talent a skrátka cit pre detaily ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zas a znova krásne fotky, také magické :) Z nepokračovania Magiséria som tiež sklamaná, pretože napriek všetkým maličkým nedostatkom so si tú sériu celkom obľúbila... #neviemprečoaleveľmibysomsichcelpoplakaťpriknihe- vidím, že máme opačný problém, pretože ja kvôli môjmu #plačemkadečítam nemôžem čítať väčšinu kníh v autobuse :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem :-) :D
      Tak to máš ťažké :DD Ja som zasa taká chladná skala, ani pri tom najsrdcervúcejšom konci nevyroním ani slzičku :DD

      Odstrániť
  4. Já taky žeru makro. Ale většinou vyhledávám kytky a další přírodniny, tohle jsem ještě nezkoušela - a vypadá to pěkně. Líbí se mi hlavně ta první a třetí :)

    Lory Humble

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fotky nádherné, okrem toho tvoj instagram je jeden z najkrajších knižných instagramov vôbec :) Magistérium mám vo wishliste už nejakú dobu rovnako ako 500000 ďalších kníh ale nejak sa neviem dokopať k čítaniu (rozumej nemám na ich kúpu peniaze ):D
    a táto séria nie je jediná ktorú sa slovenské vydavateľstvo rozhodlo ukončiť
    -_- #svätýshit :D

    Now She Flares

    OdpovedaťOdstrániť
  6. moc povedené fotky, opravdu ;-) nejvíc mě zaujala asi ta s tím zámkem...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!