nedeľa 17. júla 2016

Universe of Wonderful Books má dva roky! | Súťaž!


Hepppýýý bŕdheej tú júúú! :D :-D Zdravím všetkých čitatľov tohto blogu. Dámy a páni, nadišiel po roku opäť ten čas, ten deň, kedy aj ja poviem ako ten čas rýchlo letí, pretože sedemnásteho júla nieje len taký, bohvieaký obyčajný dátum - aspoň teda nie pre mňa. Je to deň, kedy som si založil tento blog. A odvtedy sa veľa vecí jednoducho zmenilo, spoznal som skvelú komunitu knihomolov a objavil blogy, kde ľudia mali radi knihy tak, ako ja a necítil som sa už sám, kto ich má rád. Dnes univerzum oslavuje dva roky a ja jednoducho tomu ani nechcem veriť. Dámy a páni, Adrián musí uznať, ako ten čas rýchlo letí. Pretože...dva roky. Dva roky. Dva roky mať niečo takéto, to sa mi nikdy nestalo. A, pri wyrde, som za to nesmierne rád a bez blogu si neviem predstaviť svoj (aspoň teraz) život.


Keďže nechcem, aby tento článok zahrňoval všetky moje názory, pocity a emócie, pretože by bol nekonečný a pre vás nudný, tak nebudem chodiť okolo horúcej kaše a hneď sa vrhnem na to.
Keďže, či vás to zaujíma alebo nie :-D, sú to predsa dva roky a dva roky sú aj napriek všetkým názorom o rýchlejší čas dva roky a je to dosť času, aby sa niečo mohlo stať. A preto vám sem prinášam akýsi zoznam vecí, ktoré sa za tie dva roky stali.

- návštevnosť blogu dosahuje takmer 50 000 zhliadnutí, samozrejme vrátane aj tých mojich, za čo som nesmierne rád a prekvapený. Nikdy by som si nepomyslel o takomto veľkom čísle, ktoré každým týždňom rastie

- univerzum dosiahlo už 103 pravidelných sledovateľov, čo ma asi motivuje na blogu najviac. Vždy som obdivoval knižné blogy, ktoré mali sledovateľov cez stovku a teraz patrím aj ja k ním. Sto sledovateľov bol môj malý sen, čo sa týka blogu. 

- a aby sme nezabudli na sociálne siete, ktoré nám sem-tam berú zo života čas, tak facebookovská stránka blogu má skoro 200 lajkov, na instagrame si nesie blog takmer 350 followerov a aby sme nezabudli na môj najobľúbenejší pinterest, tam mám uložených už takmer 1 500 pinov. Ja viem, je to odveci, ale nedalo mi to. A ja viem, že je to divné tešiť sa z takmer 1 500 pinov ale ja sa jednoducho teším. Na tej appke som závislý. 

A keďže polovica blogu ste vy, čitatelia, čo iné nás teraz čaká ako...súťaž! Bez vás by jednoducho tento blog nebol a preto vás chcem za to odmeniť. Takže poďme k súťaži! 



SÚŤAŽ


Pravidlá súťaže:
- budú dvaja výhercovia: jeden bude len zo slovenska a druhý môže byť z česka aj zo slovenska
- súťaž trvá od 17.7.2016 do 27.7.2016, čiže máte desať dní na zapojenie
- aby ste sa zapojili do súťaže, budete musieť vyplniť formulár, kde sa nachádzajú dve krátky hry: pozor - formulár môžete vyplniť len jeden krát (odkaz na formulár nájdete nižšie)
- výhercovia budú oznámení 28.7.2016
- výhercom bude randomne losovať Random.org
- v súťaži môžeš získať bonusové vstupy


A teraz k výhram!! :-))



1. Výhra - pre Slovákov aj Čechov 
Prvá výhra je jedna z mojich obľúbených kníh/sérií a je to kniha Šepotání od úžansnej A.G.Howard. Na blogu naňu nájdete recenziu a keď ste ju už čítali, tak isto viete, že sa mi táto kniha páčila a zamiloval som si ju! :)
Taktiež toutou cestou chcem veľmi pekne poďakovať internetovému kníhkupectvu Megaknihy.sk, za to, že knižku Šepotání poskytlo do súťaže.



2. Výhra - (žiaľ) len pre Slovákov
Druhá výhra je knižka Listy do Neba od Ava Dellaira. Veľa ľudí ju chváli, dokonca sama Emma Watson, ktorá si ju zamilovala tak ako veľa ľudí z celého sveta. Mne sa však knižka akosi nepáčila, nebol to môj žáner a ani šálka kávy a knihu som ani nedočítal. Preto ju posúvam ďalej. 




A je to. Ďalší rok ubehol a môj blog je zasa len o rok starší. Vám, mojim najdrahším čitateľom, patrí jedno veľké ĎAKUJEM, hlavne za to, že tento blog udržiavate pri jeho aktivite - bez vás by jednoducho nebol. 
Dúfam, že čítate môj blog s potešením a že vás neotravujem :-D
Som rád za tie dva roky, boli skvelé a čakajú ma ešte ďalšie.
Nateraz však len ďakujem :-)
Ste skvelí! 
Btw, ak ste niečomu neporozumeli alebo som sa vyjadril nezrozumiteľne, pokojne sa spýtajte. :-)

9 komentárov:

  1. Jéééj všetko najlepšie k takýmto narodeninám :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blahoželám k blogovým narodeninám, blogu aj tebe! :D :) Môj blog mi síce dosť zmenil život, ale asi nie natoľko, aby som si na jeho štvrté narodeniny nespomenula až po mesiaci :D (a už beží druhý mesiac, kým sa dokopem k napísaniu nejakého článku :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-)
      Štvrté narodeniny ako štyri roky? :O Wau. Vážne obdiv :-D A krásne číslo! :DD

      Odstrániť
  3. Gratulujem práve som vás našla výborné knihy v sutaži hlavne Listy do neba dufam. že postíham nájst odpovede do konca sutaže inak čo som si užtu pozrela perfektné ešte raz gratulujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno nejlepší!! Já jsem nedávno oslavila na blogu 1. narozeniny a byla jsem z toho opravdu nadšená. :D

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tak to prajem všetko najlepšie aj tebe, viem dobre, aký to je dobrý pocit mať na blogu prvé narodeniny :-) :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!